فیلم نرمش صورت

دانلود فیلم1
حجم: 1.08 مگابایت
دانلود فیلم دوم
حجم: 11.9 مگابایت

حجم: 16 مگابایت

مقدمه: افزایش گونه با تزریق چربی

برای برجستگی گونه لازم نیست پول زیاید خرج کنیم. اگر طرفدار گونه برجسته هستید بدون خرج پول و بسادگی با چند حرکت صورت می توانید برجستگی را برروی گونه هایتان بیاورید اما این حرکات کدامند و با چه روشی این کاررا انجام دهیم  .همانطوریکه می دانیم با چربی بدن  گونه برجسته می شود البته این روشی است که پزشکان با جراحی انجام می دهند اکنون بدون جراحی با آموزش حرکات گونه خود را بزرگ کنید

چربی از قسمتی مناسب مانند کناره خارجی ران یا شکم، پهلو یا کناره داخلی زانو برداشته و سپس به قسمت دلخواه صورت تزریق می‌شود. ممکن است پس از یک نوبت تزریق، طی مدت چند ماه بخش اعظم چربی تزریق شده جذب شود اما معمولا با تکرار تزریق‌ها بعد از دو یا سه جلسه، مقداری از چربی برای همیشه در منطقه تزریق شده باقی می ماند.

استفاده از این روش که بی‌خطر و دائمی است موجب می شود صورت فرد حالتی طبیعی داشته باشد.

با حرکت دادن گونه ها رابرجسته کنید

تزریق چربی نیز مانند تزریق ژل باید توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک انجام شود. از آنجا که تزریق ژل‌های استاندارد یا چربی خود فرد مستلزم پرداخت هزینه است و برخی از افراد نمی‌توانند از پس هزینه آن برآیند، بنابراین انجام حرکات ورزشی صورت می‌توانند تا اندازه‌ای کارساز باشند.

سفت و پر بودن بافت گونه‌ها به پرتر نشان دادن حالت صورت کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل می‌توان با انجام چند حرکت ورزشی ساده تا حدودی به تقویت بافت و افزایش حجم عضلات گونه‌ها کمک کرد.

برای انجام ورزش گونه، ابتدا باید یک انگشت را داخل دهان گذاشته و آن را به مدت 5 ثانیه با قدرت تمام بمکید به حدی که عضلات گونه کاملا سفت و منقبض شوند. پس از 5 ثانیه، عضلات صورت و گونه‌ها را شل و دوباره حرکت را تکرار کنید. لازم است این حرکت حداقل روزی یک نوبت و هر مرتبه 15 بار انجام شود. انجام این حرکت ورزشی به سفت شدن عضلات گونه‌ها کمک می‌کند و باعث افزایش گردش‌ خون و اکسیژن‌رسانی بیشتر و بهتر صورت می‌شود. به این ترتیب، بعد از مدتی گونه‌ها سرخ‌تر و صورت پرتر می شود.

حرکت بعدی به این صورت است که ابتدا لب‌ها را به حالت فوت کردن درآورده و سعی شود که لب‌ها و عضلات کناری‌شان را کاملا سفت نگه‌ داشته شود. سپس لب‌ها را از این حالت به حالت خنده درآورده و 5 ثانیه در این وضعیت بماند. 15 مرتبه این کار تکرار شود. در طول انجام این حرکت ممکن است خستگی و ضعف عضلات صورت احساس شود که کاملا طبیعی است.

حرکت آخر این است که انگشت اشاره و میانی هر دست را روی گونه‌های همان سمت گذاشته و به آرامی گونه‌ها را به صورت دایره‌ای ماساژ دهید. این ماساژ به تحریک عضلات گونه‌ها و ضخیم‌ترشدن بافت آنها کمک می‌کند و به این ترتیب، صورت پس از مدتی پرتر از سابق به نظرآموزش تصویری گریم و برجسته کردن گونه با آرایش می رسد، انجام این ورزش‌ها به افراد جوان بیشتر توصیه می‌شود.

یک نوع  ورزش هست که  بر روی عضله انجام می گردد. این عضله همان قسمت برجسته . یا سیب گونه می باشد . این ورزش باعث قوی شدن عضله حلقوی که اطراف دهان را دور می زند می شود . با انجام این ورزش گونه ها بزرگتر و بر جسته تر می گردند .( چیزی که بسیارس از خانمها سعی می کنند آن را با آرایش نمایان تر کنند ) در ضمن این ورزش فرورفتگی پایین چشم را نیز بر طرف می کند .

طریقه ورزش : این ورزش را در حالت نشسته و یا دراز کش انجام دهید . انگشت اشاره هر دست را بر بالای سیب گونه ها قرار دهیدو دهان را باز کرده و لبها را از همدیگر دور کنید تا یک حالت کشیده از حرف o در انگلیسی بوجود آید این حالت را نگه داشته سپس لب بالایی را روی دندان های پایین بکشید. اکنون با گوشه های دهان لبخند بزنید و آزاد کنیدصاف

این کار را 35 مرتبه تکرار کنید . شما حرکت گونه های خود را در زیر انگشتان خود حس می کنید . از ارتباط ذهن عضله استفاده کرده و مجسم کنید که عضله خود را زیر گونه ها بالا می برید . شما کاملاً متوجه می شوید که با انجام این ورزش عضله اتان به کار گرفته میشود . در ضمن صورتتان سر شار از انرژی خواهد شد.

یاد آوری : حداقل دو بار در روز این ورزش را انجام دهید .این ورزش را به راحتی در زمانیکه تلویزیون نگاه می کنید و یا در حال راه رفتن هستید می توانید انجام دهید.

روش پیشرفته : دیگر می توانید حدس بزنید . در حالت درازکش هر دفعه که لبخند می زنید سر را نصف اینچ بالا آورده و آزاد کنید.

آموزش تصویری گریم و برجسته کردن گونه با آرایش

قبل از هرچیز باید زیر استخوان گونه ،زیر چانه،روی کناره های بینی،زیر استخوان ابرو  را طبق تصویر ۲ با کرم  فاندیشن و یا پودر ۲ درجه تیره تر از پوست خودتان  خط گذاری کنید و برای روی استخوان گونه ،وسط پیشانی و وسط بینی از کرم یا پودر ۲ درجه روشن تر  استفاده کنید

 

مرحله دوم محو کردن خطوط و رنگها مطابق تصویر ۳ .برای محو کردن سعی کنید از پدهای آرایشی و یا قلمو استفاده کنید و سپس رژگونه مورد نظرتان را روی استخوان گونه بمالید  واز پودر یا کرم  براق رنگ بژ و یا سفید روی گونه و زیر چشم استفاده کنید مثل تصویر ۴

 

مرحله آخر گریم صورت و برجسته کردن گونه را  می توانید در تصویر زیر ملاحظه کنید

 

2-حرکت ماهی انجام دهید:

یعنی به گونه ای لپ ها را باد کنید که دهانتان مانند دهان ماهی جمع شود.

دهانتان را پر از هوا کرده و لپ هایتان را باد کنید بعد با نوک انگشتانتان لپ های باد کرده را 10 بار از بیرون به داخل و 10 بار از داخل به بیرون ماساژ دهید.

روش 2

شاید فکر نمیکردید که گردن هم بخشی از صورت است و تمرین دادن ماهیچه های گردنی همچنین برای تپل تر شدن صورت با اهمیت می باشد . اگر شما در ناحیه زیر چانه و یا زیر گونه ها حجم صورت خود را از دست داده اید و پوست چروک و آویزان در این نواحی ظاهر شده اند ، تمرین زیر برای شما بسیار مؤثر خواهد بود .

 صاف بر روی یک صندلی بنشینید ( کمر صاف باشد ) و سر را به سمت بالا بگیرید تا گردن کشیده شود ، سپس در همان حال لب پایینی را بر روی لب بالایی قرار دهید و تاجای ممکن لب پایینی را به سمت بینی نزدیک کنید و ۵ ثانیه در این حالت باقی بمانید . کشش زیادی را در ناحیه گردن و ماهیچه های چانه احساس خواهید کرد . این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن از حالت چروک خارج شود و پوستی صاف و زیبا در این ناحیه داشته باشید

ایا می دانید پیری صورت در بعضی افراد به دلیل کاهش چربی زیر پوست است. با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می کند، بنابراین کشیدن و بالا بردن پوست باعث جوان سازی کلی نمی شود. گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود.

قسمت هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می شود مثل گونه ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه ها، نازک شدن لبها و حتی پشت دستها را میتوان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می شود به ناحیه مورد نظر تزریق میگردد پر نمود و کاهش حجم را اصلاح کرد . آیا می دانید می توانید بدون اینکه وزن تان را اضافه کنید صورت و یا پشت دستهایتان را پرتر و یا حجیم نمائید

1

روش 3

1- صاف بنشینید و با لب‌های بسته و حالتی راحت، صورت‌تان رو به جلو باشد. با استفاده از عضلات گونه، لب‌های خود را به جلو و عقب ببرید(در واقع لب‌ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید). حین انجام این ورزش با استفاده از انگشت‌ها، از به‌کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.

۲- لب‌ها را غنچه کنید و تا ۱۰ بشمارید، استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا ۱۰ بار انجام دهید.

۳- با لب‌های بسته، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه‌ها را به سمت داخل دهان و دندان‌ها بکشید.

۴- برای اینکه گونه هایی برجسته داشته باشید,  لب بالای تان را جمع کنید؛ در واقع گوشه لب‌ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم‌ها حرکت دهید. در این مرحله سعی کنید لب بالا، بینی‌تان را لمس کند. تا ۱۰ بشمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.

۵- گونه های شما برجسته و سفت می شود اگر مثل نرمش قبل، حین انجام این نرمش هم به آینه نگاه کنید. تا جایی که می‌توانید، لبخندی عریض و پهن بزنید؛ درحالی که لب‌هایتان بسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است. سعی کنید گوشه لب‌ها تا جایی که ممکن است به گوش‌هایتان نزدیک شود؛ البته هرقدر دهان کوچک‌تری داشته باشید، این اتفاق غیرممکن‌تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد، چون صرفا حرکت ماهیچه‌های گونه مهم است.

۶- حالا بینی‌تان را چین بدهید و در آینه، بالا رفتن و کشیده‌شدن ماهیچه‌‌های گونه را ببینید. تا ۵ بشمارید و بعد از استراحت کافی، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

۷- لب‌ها و دندان‌ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید(درست مثل مواقعی که گونه‌ها را مثل بادکنک باد می‌کنیم). همین حالت را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. حالا این حالت بادکنکی را به گونه چپ منتقل کنید و تا ۱۰ بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و باز هم تا ۱۰ بشمارید. در نهایت، این بادکنک خودساخته را به گونه راست ببرید و برای آخرین‌بار تا ۱۰ بشمارید.

بعد از استراحت کافی، ۵ بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید.

فیلم نرمش صورت

دانلود فیلم1
حجم: 1.08 مگابایت
دانلود فیلم دوم
حجم: 11.9 مگابایت

 

روش 4

تمرین ۱

مطابق شکل دست ها را دو طرف صورت قرار دهید سپس دست ها را به سمت داخل فشار دهید و پوست را بالا بکشید.پس از ۷ ثانیه دست ها را از صورت بر دارید و بگذارید که پوست صورت به حالتاول بازگردد.این تمرین را ۳ بار انجام دهید

پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین موجب تقویت عصب ها و عضلات صورت و مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود.

توجه : قبل از انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

تمرین ۲

مطابق شکل دست ها را دو طرف صورت قرار دهید، سپس دست ها را به سمت داخل فشار دهید و پوست را پایین بکشید.پس از ۷ ثانیه دست ها را از صورت بردارید و بگذارید پوست صورت به حالت اول باز گردد.این تمرین را ۳ بار انجام دهید.پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین موجب تقویت عصب ها و عضلات صورت و مانع ایجاد چین و چروک در صورت می شود.

توجه : قبل از انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

تمرین ۳

مطابق شکل دست ها را دو طرف بینی بگذارید. سپس دست ها را به سمت داخل فشار دهید و به سمت بیرون بکشید.همراه با این عمل پوست صورت به طرفین کشیده می شود.پس از ۷ ثانیه دست ها را از روی صورت بردارید و بگذارید که پوست به حالت اول بازگردد.این تمرین را ۳ بار انجام دهید. پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین موجب تقویت عصب ها و عضلات صورت و مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود.

توجه : قبل از اقدام به انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

تمرین ۴

چشم ها را ببندید و همانند تمرین قبلی جمع کنید.ابروها را پایین بیاورید.گونه ها را بالا ببرید.دو طرف دهان را بالا بکشید.پس از ۵ ثانیه انقباض را رها کنید و به عضلات صورت استراحت دهید.این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۵ ثانیه انجام دهید.پس از گذشت چند روز زمان را افزایش دهید و به ۱۰ ثانیه برسانید.

فواید : این تمرین علاوه بر فواید تمرین قبلی باعث تقویت و کشش پوست سطح صورت و مانع از افتادگی و چین و چروک می شود.

تمرین  ۵

مطابق شکل دست ها را دو طرف صورت و نزدیک گوش ها بگذارید.سپس دست ها را به سمت داخل فشار دهید و به سمت داخل بکشید.همراه با این عمل پوست صورت به سمت داخل کشیده می شود و از حالت طبیعی خود خارج می شود.پس از ۷ ثانیه دست ها را از روی صورت بردارید و بگذارید که پوست به حالت اول باز گردد.پس از گذشت یک هفته، زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین موجب تقویت عصب ها و عضلات صورت و مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود.

توجه : قبل از اقدام به انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

تمرین ۶

دست ها را مطابق شکل بر روی گونه ها بگذارید و دست ها را به داخل فشار دهید.سپس دست چپ را در جهت عقربه های ساعت و دست راست را در خلاف جهت عقربه های ساعت دوران دهید.پس از ۵ بار دوران، دست ها را رها کنید.این تمرین را ۳ بار انجام دهید و در هر بار ۵ مرتبه دوران دهید.پس از گذشت یک هفته دوران را به ۱۰ بار افزایش دهید

 

فواید : این تمرین موجب تقویت عصب ها و عضلات صورت و مانع از چین و چروک می شود.

توجه : قبل از اقدام به انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

تمرین ۷

دست را از طرفین به موازات شانه ها بالا بیاورید.دست ها را از آرنج خم کنید.دست ها را مشت کنیدو با انگشت شست و اشاره پوست دو طرف چانه را بگیرید و به طرفین بکشید. پس از ۵ ثانیه رها کنید.دست ها را کمی بالاتر ببرید و عمل فوق را تکرار کنید.پس از ۵ ثانیه رها کنید و دست ها را کمی بالاتر ببرید (تقریباً روی برآمدگی گونه ها) و عمل فوق را تکرار کنید.این تمرین را ۳ بار کامل انجام دهید.پس از گذشت چند روز زمان را به ۷ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین باعث کشش پوست صورت و مانع از ایجاد چین و چروک در سطح صورت می شود.

توجه : قبل از اقدام به انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

چاق کردن صورت با یوگا

شما با تمریناتی ساده و ملایم می توانید جریان خون در صورت و گونه ها را تحریک کرده و صورت تان را جوان تر نشان دهید. هرچند با این روش ها چربی و یا پوست بیشتری برروی گونه های شما اضافه نمی شود، اما بعد از اجرای این روش گونه های شما چاق تر به نظر می رسد.

    راست نشسته و شانه های خود را ریلکس کنید. سینه تان را بیرون داده و فشار برروی بالاتنه را کاهش دهید.

    کمی دهان خود را باز کرده و لبهایتان را طوری جمع کنید که دندان ها معلوم نباشند.

    کمی گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید.

    حالت حاصل شده برروی صورتتان را برای مدت ۳۰ ثانیه حفظ نمایید. باید کشیده شدن ماهیچه های درون گونه و دهان را حس نمایید. کم کم  حالت را رها کرده و به صورت عادی برگردید.

 


دریافت
مدت زمان: 7 دقیقه 42 ثانیه

 

 

چاق کردن گونه ها با نیشگون

به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیبدیدگی نمی شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.

چاق شدن صورت با تغذیه

مزیت این روش گرفتن چربی از خود فرد که به وفور به دست می آید و حتی می توان مقداری از چربی را در فریزر به مدت 6 ماه نگهداری نمود و در صورت نیاز مجدداً تزریق نمود. مزیت مهم دیگر آن نسبت به تزریق ژل، بی خطر و بدون عارضه بودن آن است ( حتی در آینده)

تزریق چربی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می گیرد. پوست در این روش بخیه زده نمی شود و چربی به وسیله سوزن مخصوص برداشت شده و با همان سوزن در محل مورد نظر تزریق می گردد.

تزریق چربی ا بر خلاف تزریق ژل خطر جابجائی و یا آلرژی ندارد چون چربی سلول زنده است وفقط از یک جا ی بدن فرد برداشته شده و به جای دیگر منتقل شده است. در شرایط استریل خطر عفونت یا انتقال بیماری ندارد زیرا از خود فرد گرفته میشود.بر خلاف ژل ویا پروتز در لمس قوام بسیار طبیعی دارد چون از جنس چربی خود فرد است.

تزریق چربی از سالها پیش مورد توجه بوده است اما بدلیل تکنیکهای خاصی که اخیرا در نحوه انجام این عمل بکار گرفته شده است و در نتیجه ماندگاری بسیار طولانی و همچنین به دلیل اینکه تزریق ژل و جراحی کشیدن پوست از عوارض نسبتا زیادی برخوردار استجدیدا نزد پزشکان و بیماران از محبوبیتی چند برابر برخوردار شده است.

نتایج تزریق چربی تماما بسته به تکنیک انجام و مهارت پزشک دارد و اگر درست انجام نشود چربی فقط برای مدت 2 تا3 هفته بیشتر دوام ندارد و جذب می شود.همچنین اگر پزشک مهارت کافی در انجام این عمل را داشته باشد فقط طی یک جلسه تزریق شخص می تواند به نتیجه مطلوب برسید.

ر این روش شما هیچ درد خاصی حس نمی کنید چون نقاطی که این سوزن های ظریف قرار می گیرند رگ های خونی و استخوان نیستند،در حقیقت همان مسیر کانال های انرژی بدن یا مریدین ها می باشند و نیز با فرو رفتن این سوزن ها در این نقاط بدن و صورت، مقداری ماده آندروفین توسط غدد بدن ترشح می شود و این ماده برای ضد درد بودن در مقابل ضربات و آسیب ها عمل می کند و هیچ آسیب خاصی این سوزن ها برای شما نخواهد داشت به جز زیبایی باور نکردنی و درمان.

فرم لب و گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد می توانند با آسودگی خاطر از طریق سوزنهایی بسیار ظریف طب سوزنی جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه و زیبایی و فرم دهی لب ها استفاده کنند. در طب غربی برای افزایش حجم و فرم دهی لب ها و گونه ها از تزریق ژل و دستگاه پروتز استفاده می کنند.همچنین از کرمها یا ژل های موضعی برای این نوع زیبایی استفاده می شود. در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل یا ماده ای ، گونه و لبهایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

افزایش سایزگونه با طب سنتی

  1. خراطین تارگت: کرم های قرمز و سرخی است که در زمین مرطوب و نمناک به هم میرسد. از نظر علم روز به این کرم ها ,کرم قرمز حلقوی یا بارانی از گونه ایزینیا فتیدا گفته میشود

در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردید که امروزه اثرات شگفت‌انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است، شده است.

این روغن مخصوص آقایان و خانم‌ها میباشد و با ماساژ آن روی موضع با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر با جذب این روغن، تغذیه شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می‌یابد.

کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست میباشد. حال این عضله میتواند در هر موضع از بدن و یا صورت چه آقایان و چه خانمها باشد. و حتی در خانمها برای افزایش حجم و سفت کردن سینه نیز، کاریی بسیار خوبی دارد.

روغن خراطین اصل یک محصول کاملاً طبیعی است و با روال طبیعی بدن ایجاد حجم میکند. و این حجم‌دهی به سرعت و یکباره نیست و نیاز به زمان دارد.

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست . مثالاٌ در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

طریقه مصرف روغن خراطین

ابتدا محل مورد نظر خود را به مدت ۱ دقیقه ماساژ دهید و یا اینکه با حوله گرم کنید. سپس روغن تارگت را به مقدار خیلی کم به محل بمالید و مجددا حدود ۲ دقیقه ماساژ دهید تا بطور کامل جذب پوست شود. این عمل را ۲ بار در روز انجام دهید.

دوره درمان روغن خراطین

بهترین دوره درمان با روغن خراطین ، مدت ۲ تا ۳ ماه است که باید روزی ۲ بار از آن استفاده شود. در این مدت شما به ۳ کاسه/تیوب روغن خراطینگ  نیاز دارید.

2- گونه هایتان را مرطوب کنید

از مرطوب کننده های صورت و یا کرم های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خود را میشویید، برروی گونه های خود استفاده نمایید. اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی خشک شده و آن را از روی صورت خود نشویید.

    اگر ممکن است، از کرم های نرم کننده استفاده نمایید. این کرم ها باعث مرطوب شدن گونه ها و بهبود وضعیت آسیب های روی پوست می شوند.

    حتی اگر صبح ها دوش میگیرد، باز هم شب ها قبل از خواب از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و مرطوب کردن پوست را تا بعد از حمام صبح به تاخیر نیاندازید.

3 – آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه ها

ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.